Advertiser
Registrer, tilbagekald og få statistisk indblik i jeres markedsføringssamtykker i realtid - ét samlet sted. Og undgå ulovligt at ringe personer op, som tidligere har tilbagekaldt deres samtykke.
							Mitsamtykke er et centralt markedsføringssamtykkeregister, der sikrer registrering og tilbagekaldelse af markedsføringssamtykker i realtid for både jer selv, jeres samarbejdspartnere (call-centre og leadbureauer) og for alle jeres indsamlede leads.
									Et markedsføringssamtykke kan pludselig ligge mange steder: Hos den virksomhed, der har købt samtykket, hos den virksomhed, der har leveret samtykket, hos den eller de virksomheder, der behandler samtykket, og den virksomhed, som ringer leadet op. MitSamtykke automatiserer hele processen, så alle parter i kæden har styr på tilbagekald og leaddokumentation.
Søg på tværs af jeres marketingkampagner
Tilbagekald hos alle parter med ét klik
Det er slut med at være i tvivl om, hvor, hvornår, hvad, og til hvem en bruger har afgivet markedsføringssamtykke. Med MitSamtykke får du komplet indsigt i, hvor dine samtykker stammer fra, hvem de er givet til, og hvad de indebærer.
Se, hvilke virksomheder der har leveret jeres samtykker
Se, hvornår jeres lead har afgivet samtykke
Se, hvorhenne jeres lead har afgivet samtykke
Se, hvilke data jeres lead oplyste sammen med dit samtykke
Se, hvilken slags samtykke
jeres lead har afgivet
Se, hvilke samtykker der er tilbagekaldt af hvem/hvornår
									I kan til enhver tid tilgå en komplet oversigt over jeres aktive og tilbagekaldte samtykker og se statistik på kampagne- og leverandørniveau.
Statistisk indblik og analyse
Sammenlign på tværs af kampagner
Mitsamtykkes enkle struktur sikrer straksbehandling af samtykker uanset, hvor og hvordan samtykket er blevet tilbagekaldt. Dermed sikrer I jer mod klager fra brugeren, som ringes op på trods af et tidligere tilbagekaldt samtykke.
Via MitSamtykkes portal tilbydes jeres leads let og sikkert få et overblik over de samtykker, de har afgivet. Tilbagekald af samtykke centraliseres, og I undgår således, at brugeren benytter mange forskellige kanaler til at tilbagekalde samtykket.
Der er stor fokus på behandling af markedsføringssamtykker både i forhold til Markedsføringslovgivningen og GDPR. Begge lovgivninger er helt klare: Det er indkøberen af samtykkets ansvar at sikre, at en tilbagekaldelse af et samtykke imødekommes straks.
Gennem vores uploadfunktion eller API tilbyder vi håndtering af eksisterende samtykker, så hele historikken sikres. Den samtykkehåndtering kan ske enten via API, upload eller email-notificering.
Hør om mulighederneVi sikrer integration via API op mod jeres og jeres leverandørers og databehandleres databaser, så nye samtykker registreres live, og tilbagekaldelse af samtykker registreres live i hele kæden.
Har I ikke mulighed for integration via API, kan opgaven løses via manuel import af nye samtykker og e-mail-notificering ved tilbagekaldelse af samtykker.
Er du en annoncør, som arbejder med leads? Eller er du en virksomhed, som på vegne af kunder arbejder med samtykker? Og vil du høre mere om, hvordan din samtykkehåndtering kan gøres meget smidigere og struktureret, så du sikrer dig selv og din kunde mod fejlagtig håndtering, så benyt kontaktformularen.